2013. február 14., csütörtök

Csodák tényleg vannak

Oly sok év várakozás és sikertelen próbálkozás után, most amikor az ember lányának még csak eszébe sem jut - szó szerint éppen feleszméltem a terhesség-szülés-szoptatásból, kezdtem visszakapni a testem és máris megint kezdődik elölről???IGEN, ez komoly:-) Eddig nem kürtöltük világgá (a fiúknál ez nem sikerült, pedig akkor is így terveztem) de a 12. hetet betöltve már bátrabban közlöm a jó hírt, hogy  augusztusban érkezik a kistesó családunkba. (Tervben volt valóban, hogy legyen esetleg egy lányunk is, ha úgy érezzük a fiúk mellett még marad energia egy picire - haha, jó vicc - de nem ilyen hamar :-)A nemét még nem tudjuk, de a kínai horoszkóp és Jónás-naptár szerint lány - őszintén szólva erősen bízom benne - a fiúknál bejött. A hányingeres korszak szerencsére elmúlt, emlékeim szerint durvább volt mint a fiúkkal, de ugye minden megszépül idővel. Így minden etetés kész kínszenvedés volt nekem, mert minden iszonyat büdös volt, mindig sajnáltam is a fúkat, hogy szegényeknek mit ad enni az anyjuk:-) de persze ők jóízűen falatoztak.
Szép kihívás lesz az biztos, még több szervezéssel, sok segítséggel (és egy családi házzal) remélem szépen boldogulunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése